Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Starej Dąbrowie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

o g ł a s z a PRZETARG W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE WÓJTA GMINY STARA DĄBROWA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIZEJ 60.000 EURO NA: 


„Udzielenie kredytu długoterminowego – 36 miesięcznego udzielonego w PLN  w kwocie 130.000,00zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) z terminem spłaty

od 02 stycznia 2007 r. do 02 stycznia 2010r.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 66130000-0    Usługi udzielenia kredytu


Sygnatura zamówienia: PIE.3410/01/06
Rodzaj zamówienia: usługa bankowa
Data wprowadzenia: 20 lipca 2006r.
Kwota postępowania: poniżej 60.000 EURO

WÓJT  GMINY  STARA  DĄBROWA

Urząd Gminy w Starej Dąbrowie
73-112 Stara Dąbrowa 20
kontakt: parter, pokój Nr 4
telefon: 091/573-98/36, fax. 091/573-98-22
e-mail:
sekretariat@staradabrowa.pl

 o g ł a s z a
PRZETARG  W   TRYBIE  ZAPYTANIA  O CENĘ

na
„Udzielenie kredytu długoterminowego – 36 miesięcznego udzielonego w PLN  w kwocie 130.000,00zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) z terminem spłaty od 02 stycznia 2007 r. do 02 stycznia 2010r.


1. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19  poz. 117, Nr 96 poz. 959; Nr 116 poz. 1207; Nr 145 poz. 1537; Nr 273 poz. 2703; z 2005r. Nr 163 poz. 1362; Nr 184 poz. 1539; z 2006r. Nr 79 poz. 551)
2. Termin wykonania zamówienia: w jednej  transzy- do 05 września 2006r.
3. Termin związania z ofertą: 30 dni od daty składania ofert.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: załączona do zaproszenia do złożenia oferty.
5. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia: 4 sierpnia  2006 do godz. 1200 w pokoju nr 4 (parter).
6. Otwarcie  ofert odbędzie się w dniu  4 sierpnia 2006r. godz. 1230  w budynku Urzędu Gminy pokój nr 10-11
7. Osobami do kontaktów z oferentami są:
W sprawach merytorycznych: Jolanta Ligocka – Skarbnik Gminy tel. (91)573-98-23
W sprawach proceduralnych:- Beata Koko – inspektor tel.(091) 573-98-36
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania: zgodnie ze SIWZ.
9. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
10. Kryteria oceny ofert - Cena - 100% - całkowity koszt uruchomienia kredytu wraz z kosztami obsługi kredytu przez okres kredytowania.
11. Zamawiający odstępuje od wpłacenia wadium.
12. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
13. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.


                                                                                                   Wójt
                                                                                      Grzegorz Czajkowski

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Stanislaw Stankiewicz 08-10-2007 22:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 08-10-2007
Ostatnia aktualizacja: - 08-10-2007 22:42