Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy w Starej Dąbrowie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ZARZĄDZENIE NR 5/2007 w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Starej Dąbrowie

ZARZĄDZENIE Nr  5/07
Wójta Gminy Stara Dąbrowa
z dnia 17 stycznia 2007r.


w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Starej Dąbrowie


Na podstawie art.16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2001r. Nr 13 poz. 123; z 2002r. Nr 41 poz. 364; z 2003r. Nr 96 poz. 874, Nr 162 poz. 1568, Nr 123 poz. 2081; z 2004r. Nr 11 poz. 96, Nr 261 poz. 2598; z 2005r. Nr 131 poz. 1091, Nr 132 poz. 1111; z 2006r. Nr 227 poz. 1658) zarządza się co następuje:
§  1. Powołuje się Komisję Konkursową do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Centrum Kultury w Starej Dąbrowie w następującym składzie:
1. Danuta Chablewska – przewodnicząca,
2. Aldona Łodyga – członek,
3. Elżbieta Tomczyk – członek.
§ 2. Komisja Konkursowa działa w oparciu o Regulamin Konkursowy stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§  3. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniu 7 lutego 2007r. o godz. 12- tej  w Urzędzie Gminy w Starej Dąbrowie.
§  4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń. 

                                                                                                                         Wójt

                                                                                                        Mieczysław Włodarczyk

 

 


Załącznik do zarządzenia
Wójta Gminy w Starej Dąbrowie
Nr 5/07 z dnia 17.01.2007r.

               

R E G U L A M I N
konkursu na Dyrektora Gminnego
Gminnego Centrum Kultury w Starej Dąbrowie

I. Tryb postępowania konkursowego

1.   Ogłoszenie konkursu
2. Powołanie Komisji Konkursowej
3. Przyjmowanie ofert
4. Przeprowadzenie konkursu
5. Zarządzenie Wójta o powołaniu na stanowisko dyrektora GCK.

II. Zasady ogłaszania konkursu

1. Konkurs ogłasza Wójt Gminy
2. Ogłoszenie konkursu powinno określić:
    a) nazwę instytucji kultury,
    b) termin i miejsce złożenia przez kandydata oferty,
    c) wymagane kwalifikacje kandydata,
    d) wykaz wymaganych dokumentów,
    e) termin i miejsce rozstrzygnięcia konkursu.
3. Ogłoszenie o konkursie powinno być podane do wiadomości nie później
    niż na dwa tygodnie przed upływem ustalonego terminu składania ofert.
4. Konkurs powinien być ogłoszony w bip i na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy i wszystkich sołectwach gminy. .

III. Prawa i obowiązki kandydata

1. Kandydat przystępujący do konkursu na dyrektora , zobowiązany jest do złożenia
    pisemnej oferty zawierającej:
- list motywacyjny, CV
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe ( ew. potwierdzone kopie ),
- aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia,
- świadectwo o posiadanym stażu pracy w instytucjach kulturalno-oświatowych,
- oświadczenie  o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych h i korzystania z pełni praw publicznych,
- pisemną koncepcję funkcjonowania  instytucji kultury.
- program współpracy ze świetlicami wiejskimi funkcjonującymi na terenie gminy.

2. Dokumenty wymienione w pkt 1 składane są w zamkniętej kopercie z napisem: „Konkurs na Dyrektora GCK”.


3. Koperty będą otwierane na posiedzeniu Komisji konkursowej, powołanej   dla danej instytucji.

4. Kandydat przystępujący do konkursu składa kopertę w sekretariacie Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie  w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie.

5. Kandydat do konkursu na dyrektora ma prawo do zapoznania się z placówką  ( po uzgodnieniu terminu z wójtem gminy ).
 
IV. Przeprowadzenie konkursu.

1. Komisja konkursowa pracuje przy obecności co najmniej 2/3 pełnego składu.
2. Praca Komisji przebiega w trzech etapach:

3. ETAP PIERWSZY  - formalna kwalifikacja  kandydatów
a)  Komisja konkursowa, która w tej części konkursu może zasięgać porady prawnika, otwiera
    koperty i sprawdza czy kandydaci złożyli wymagane dokumenty i spełniają wymagania 
    formalno – prawne,
b) Komisja dopuszcza do dalszej części konkursu tylko tych kandydatów, którzy spełniają
    warunki zgodnie z ogłoszonymi wymaganiami i kwalifikuje  ich do II etapu bez 
    głosowania,
c) Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostaje umieszczona na stronie internetowej www.bip.staradabrowa.pl oraz na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie.

4. ETAP DRUGI – ocena koncepcji 
a) Komisja konkursowa zapoznaje się z pisemną treścią koncepcji funkcjonowania instytucji,
b) Jeżeli wystąpi konieczność przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, zostaje przerwany konkurs, ustala się następny termin posiedzenia komisji i  powiadamia się każdego kandydata o terminie rozmowy.
c) Komisja w przypadku przeprowadzania  rozmowy z kandydatem na temat złożonej koncepcji,  każdy członek Komisji może zadawać dowolną ilość pytań dotyczących zarówno koncepcji, jak i zainteresowań zawodowych kandydata, przebiegu pracy i osiągnięć zawodowych,
d) po zapoznaniu się z koncepcja funkcjonowania instytucji i programem współpracy z świetlicami bądź po zakończeniu rozmów ze wszystkimi kandydatami Komisja przystępuje do III etapu konkursu.

5. ETAP TRZECI – głosowanie i ustalenie wyników konkursowych
a) ocena kandydatów przez Komisję odbywa się w drodze  głosowania przez wszystkich jej członków,
b) każdy członek Komisji może oddać głos tylko na jednego kandydata,
c) konkurs wygrywa kandydat, który uzyskał powyżej 50 % głosów pełnego składu Komisji,
d) jeżeli żaden z kandydatów nie uzyskał ponad 50 % głosów, Komisja przeprowadza drugą turę głosowania, do której przechodzą dwaj kandydaci, którzy uzyskali największą liczbę
      głosów. 
   Głosowanie przebiega analogicznie, jak w pierwszej turze,
g) jeśli do konkursu nie zgłosi się żaden kandydat albo w wyniku głosowania nie wyłoniono
    kandydata , Wójt Gminy powierza to stanowisko ustalonemu przez siebie kandydatowi.

V. Przepisy końcowe

1. Z przebiegu konkursu sporządza się protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu,
2. Protokół wraz z całą dokumentacją  Komisja przekazuje Wójtowi Gminy w Starej Dąbrowie,
3. W sprawach nie uwzględnionych w niniejszym Regulaminie wszelkie decyzje podejmuje Komisja w drodze głosowania jawnego.
4. Przy równej liczbie głosów , decyduje głos Przewodniczącego Komisji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Administrator Serwisu 14-08-2007 15:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 14-08-2007
Ostatnia aktualizacja: - 14-08-2007 15:24