2011-05-05 12:46:49
Urząd Gminy Stara Dąbrowa
URZĄD GMINY STARA DĄBROWA OGŁASZA KONKURS NA TRENERA ŚRODOWISKOWEGO W RAMACH PILOTAŻOWEGO PROJEKTU MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI „ANIMATOR-MOJE BOISKO ORLIK 2012”
w zakresie wsparcia programu inwestycyjnego „Moje Boisko ORLIK 2012”
(forma zatrudnienia – umowa zlecenie)
1. Wymagania niezbędne:
a) ukończył(a) 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych,
b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
c) nie był(a) karany(a) za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
Zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1996 roku o kulturze fizycznej (tj. z 2007 Dz. U.Nr 226 poz. 1675 z późn. zm. ):
e) ukończył(a) studia wyższe na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja
ze specjalnością instruktorską, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie
rekreacji ruchowej, albo
f) posiada co najmniej średnie wykształcenie oraz ukończył(a) specjalistyczny kurs
instruktorów w dyscyplinie tj. kurs gier zespołowych oraz tenisa ziemnego i zdał(a)
egzamin końcowy.
2. Wymagania dodatkowe:
mile widziana jest udokumentowana praca z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera czy instruktora sportu i rekreacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) szerzenie i popularyzacja zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy,
b) działania profilaktyczne mające na celu przeciwdziałanie patologiom społecznym jak
również ujemnym skutkom niedostatecznej aktywności fizycznej,
c) organizację imprez, turniejów, mistrzostw,
d) włączenie innych instytucji i organizacji działających w środowisku do wspomagania
merytorycznego realizowanych zadań na terenie działania programu pilotażowego
Animator Moje Boisko Orlik 2012,
e) współpracę z nauczycielami przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum w zakresie
organizacji sportu w trakcie i w okresach wolnych od nauki,
f) pozyskiwanie nowych partnerów do aktywizacji sportowej środowiska, organizowanie
szkoleń wolontariuszy,
g) zwiększenie aktywności stowarzyszeń sportowych,
h) inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych sportu,
i) koordynowanie prac porządkowych,
j) doskonalenie umiejętności poprzez uczestnictwo w różnych formach szkoleniowych,
k) prowadzenie wymaganej dokumentacji.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys(CV),
b) list motywacyjny,
c) koncepcja funkcjonowania obiektu Orlik 2012 przy Publicznej Szkole Podstawowej w
Chlebówku , (tj. proponowany zakres zajęć i zawodów sportowych realizowanych w trakcie
trwania programu w postaci szczegółowego harmonogramu, przy uwzględnieniu 80
godzin zajęć w miesiącu),
d) kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie oraz uprawnień trenerskich
i instruktorskich,
e) kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy,
f) inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
oraz listy referencyjne,
g) oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych
programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
-2-
j) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście do Urzędu Gminy Stara Dąbrowa. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Trener Moje Boisko Orlik 2012 do dnia 13 maja 2011roku do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie składać się będzie z II etapów:
I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu oraz merytoryczne sprawdzenie koncepcji funkcjonowania programu.
Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej
II etap – selekcja końcowa kandydatów, rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzone będzie merytoryczne przygotowanie kandydatów do realizacji pilotażowego programu – Animator Sportu – Moje Boisko Orlik 2012.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby, które spełnią wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie telefonicznie.
Kandydatów prosimy o podanie telefonu kontaktowego, brak numeru telefonu wyłącza
z możliwości powiadomienia o dalszym etapie konkursu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Stara Dąbrowa
Wójt
Gminy Stara Dąbrowa
Czytaj również