2018-12-31 17:40:23
Wójt Gminy Stara Dąbrowa ogłasza nabór kandydatów
Wójt Gminy Stara Dąbrowa ogłasza nabór kandydatów na stanowisko animatora boiska Orlik w kompleksie boisk sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" w Starej Dąbrowie i Chlebówku
Wójt Gminy Stara Dąbrowa
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko animatora boiska Orlik
w kompleksie boisk sportowych „ Moje Boisko Orlik 2012” w Starej Dąbrowie i Chlebówku
I. Wymagania dla osób ubiegających się o stanowisko Animatora:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku animatora.
4. Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo- rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( tj. nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy, trenerzy posiadający stosowne uprawnienia).
5. Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera sportu czy instruktora sportu i rekreacji.
6. Mile widziane przygotowanie pedagogiczne.
7. Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, systematyczność, obowiązkowość, punktualność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku animatora:
- inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup społecznych, w tym dla: dzieci i młodzieży, osób dorosłych i seniorów, osób niepełnosprawnych, rodzin;
- współpraca ze szkołami i innymi placówkami oświatowo - wychowawczymi w celu promowania aktywności fizycznej;
- współpraca z klubami sportowymi i innymi organizacjami pozarządowymi;
- organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia;
- zaangażowanie wolontariuszy w działania realizowane w ramach projektu Lokalny Animator Sportu;
- angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych lub objętych patronatem przez Ministra Sportu i Turystyki;
- przygotowywanie miesięcznych raportów z wykonanej pracy przez animatora;
- przygotowywanie miesięcznych harmonogramów pracy;
- utrzymanie porządku i czystości we wszystkich pomieszczeniach budynku socjalno- szatniowo- sanitarnego stanowiącego zaplecze socjalne kompleksu boisk sportowych.
III. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV)
2. List motywacyjny
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo- rekreacyjnych.
5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w przypadku posiadania stażu pracy.
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do prowadzenia zajęć jako Animator.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
IV. Forma zatrudnienia
- Umowa zlecenie,
- Planowany okres zatrudnienia: 9 miesięcy od 1 marca 2019 r. do 30 listopada 2019 r.
- Praca również w soboty i niedziele.
V. Ilość godzin do przepracowania w ciągu miesiąca
Minimalna ilość godzin do przepracowania w miesiącu w przypadku zatrudnienia dwóch animatorów będzie wynosić po 34,5 godzin dla każdego z animatorów, natomiast w przypadku zatrudnienia jednego animatora będzie wynosić 69 godzin. W przypadku przystąpienia do projektu Lokalny Animator Sportu i otrzymania wsparcia z Ministerstwa Sportu i Turystyki liczba godzin do przepracowania w miesiącu wynosiłaby w przypadku zatrudnienia dwóch animatorów po 69 godzin dla każdego z animatorów, natomiast w przypadku zatrudnienia jednego animatora 138 godzin.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na wybrany obiekt osobiście do Urzędu Gminy Stara Dąbrowa. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Lokalny Animator Sportu” do dnia 08 stycznia 2019 roku do godz. 14.00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.staradabrowa.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
VII.
RODO – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Stara Dąbrowa dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Stara Dąbrowa.
Czytaj również